Jak sprawić by usługa Moico była dostępna w nowej lokalizacji?
Nasze usługi świadczone są za pomocą własnej sieci światłowodowej, dzięki czemu możemy szybko podłączyć nowe lokalizacje i udostępnić nasz Internet. Jeśli w Twoim budynku jeszcze nas nie ma, wypełnij Upoważnienie i prześlij jego skan na enjoy@moico.pl - my zajmiemy się biurokracją. Dzięki upoważnieniu będziemy mogli ustalić z Zarządcą budynku warunki podłączenia i doprowadzić światłowód.
Dlaczego warto korzystać z naszych usług?
Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych (łącza światłowodowe), umożliwiających uzyskanie jakości usług poza zasięgiem konkurencji. Dzięki temu możemy cyklicznie podwyższać szybkość łącza wszystkim klientom bez dodatkowych opłat oraz podwyższać liczbę kanałów w poszczególnych taryfach Telewizyjnych. Nie stosujemy też umów na czas określony więc w każdej chwili możesz zrezygnować z naszych usług, zmienić pakiet, albo zawiesić abonament.
Jak Moico potwierdza swoją lojalność?
Nie stosujemy promocji dla nowych klientów. W MOICO obecny użytkownik sieci jest tak samo ważny jak nowy. Dlatego kiedy podwyższamy szybkość internetu, zwiększamy liczbę kanałów w taryfach TV, albo obniżamy cenę telefonów, robimy to z myślą i wszystkich klientach. I to bez dodatkowych formalności i opłat. Dzięki temu nasi klienci, którzy jeszcze na początku XXI wieku korzystali z łącza o przepustowości do 512 Kb/s, teraz na zbliżonych warunkach cieszą się taryfą KISS i łączem 100 Mb/s.
Co daje Moico?
Moico jest najnowocześniejszym providerem mediów domowych w Polsce. Chcemy oszczędzać Twój czas i energię. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym najlepszą tego typu usługą w Polsce.
Jak obniżyć swoje rachunki?
Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce - wejdź do działu usługi, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.
Jak zamówić usługę lub pakiet usług MOICO?
To proste. Możesz to zrobić przez stronę i dział "usługi", ale także w naszym biurze oraz mailowo: enjoy@moico.pl
jak zamówić usługę lub pakiet usług przez sms?
Wyślij smsa o treści ZAMAWIAM na 600 600 101 i poczekaj na telefon od naszego konsultanta.