OŚWIADCZENIE

MOICO PRZEPRASZA

OŚWIADCZENIE

 

Drodzy użytkownicy!


W związku ze styczniowymi awariami, należą Wam się przeprosiny. Wiemy, że w ostatnich dniach wielu z Was nie miało dostępu do naszych usług, przez co mieliście bardzo utrudnioną pracę, kontakt z bliskimi i wszystko inne, co jako MOICO chcemy Wam swoją ofertą ułatwiać.

 

 

Doskonale rozumiemy Waszą frustrację i słuszne skargi. Przyznajemy, że problem zaistniał po naszej stronie i jest to sytuacja niedopuszczalna, spowodowana problemami technicznymi, które nas przerosły.

 

Obecnie nasz zespół opanował już sytuację, a wszystkie usługi zostały przywrócone i powinny działać poprawnie po wykonaniu restartu routerów. Gwarantujemy, że od Waszych faktur odliczone zostaną opłaty za wszystkie dni, w których nie mogliście korzystać z wykupionych usług. Uprzejmie prosimy o zgłaszanie reklamacji w tej sprawie na enjoy@moico.pl.

Mamy nadzieję, że więcej taka sytuacja się nie powtórzy, a Wy będziecie mogli nadal cieszyć się sprawnym łączem.

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności!

 

OŚWIADCZENIE

MOICO PRZEPRASZA

PROMOCJA

Przytul router od Moico za free!

Jambox

Zmiany w usłudze Jambox

Aktualności

Nowy spot

Usługa Mobile

MOBILE

AKTUALNOŚCI

140 KANAŁÓW W ALICE

Aktualności

ŁATWE PŁATNOŚCI

Dlaczego Moico?

Grasz bez Lagów

Poznajmy się

Jesteśmy już w Oławie!

AKTUALNOŚCI

Testy 1000Mb/s cd.

AKTUALNOŚCI

Zmiany w regulaminie

AKTUALNOŚCI

Zmiany w Pakiecie James

AKTUALNOŚCI

NOWE KANAŁY TV!

Dlaczego Moico?

Multiroom i oglądasz 4 programy jednocześnie

Aktualności

Przyspieszamy Internet

aktualności

zwiększamy zasięg sieci!

Dlaczego Moico?

Szybki Youtube

Dlaczego Moico?

Skype bez zakłóceń

Komunikat

Zagrożenia w sieci